Strona główna
Dzisiaj jest 26-4-2024

Chiptuning

Specjalizujemy sie w chiptuningu samochodów z Grupy Volkswagena.

W tej grupie samochodów zdobylismy od 2000 roku największe doswiadczenie. Dlaczego? ...ponieważ 70 % Państwa samochodów tuningowanych u nas, to właśnie VW-Group.

Silniki z tej rodziny charakteryzują się solidną technologią wykonania oraz wytrzymałoscią. Oczywiście istnieje kilka mankamentów obniżających ich sprawność (np: awaryjny przepływomierz), ale radzimy sobie z nimi.
Usterki takie wykrywamy podczas diagnostyki samochodu i eliminujemy.
Przy zastosowaniu bezpiecznego chip-programu nie tracimy na żywotnosci silnika, nie wzrasta także zużycie paliwa, zyskujemy natomiast,bardzo duży wzrost mocy i dynamiki samochodu. Uważam że to najbardziej podatne jednostki do CHIPTUNINGU - sprawdziłem na sobie !!!

Działanie

Modyfikacja polega na zmianie oryginalnego oprogramowania komputera sterującego silnikiem na program optymalnie wykorzysujący konstrukcyjne możliwości silnika, jednocześnie nie przeciążając go. Powoduje to zwiększenie Mocy i Momentu Obrotowego. Zastosowanie takiego oprogramowania ma pozytywny wpływ na eksploatację silnika (możliwość dynamicznej jazdy bez wykorzystywania wysokich obrotów - znacznie polepszona elastyczność). Modyfikacja ta wykorzystuje jedynie rezerwy mocy pozostawione przez producenta silnika, zachowując jednocześnie wszelkie bariery bezpieczeństwa.

Bezpieczeństwo i komfort

Jazda samochodem z elastyczniejszym, mocniejszym i bardziej dynamicznym silnikiem sprawia więcej radości, stając się czasem nawet bardziej fascynująca niż jej cel. Skrócone czasy przyspieszeń wyraźnie przyczyniają się do poprawy czynnego bezpieczeństwa podczas wyprzedzania.
Modyfikacji silników turbo dokonujemy tylko i wyłącznie w siedzibie firmy. Jest to związane z troską o klienta oraz chęcią dokładniejszego dopasowania nowego oprogramowania do konkretnego samochodu. Czas instalacji oprogramowania wynosi w zależności od samochodu od 2 do 6 godzin.
Proces obejmuje hamowanie samochodu na oryginalnym programie następnie zgranie oryginalnego programu chipa do bazy, a następnie wczytanie nowej wersji programu na ten sam chip. Kolejną fazą jest testowanie zmodyfikowanego samochodu na hamowni oraz dopasowanie oprogramowania do przeprowadzonych w samochodzie modyfikacji. Końcowym elementem jest ostateczny pomiar na hamowni i wydruk osiągów.

 Jako rezultat tej modyfikacji otrzymujemy:
- wzrost mocy o 6-8% i około 12% wzrost momentu obrotowego w przypadku silników BENZYNOWYCH
- wzrost mocy i momentu obrotowego o 20-30% dla silników TURBO (benzynowych i diesli)




 


 


 

Powered by dzs.pl & Hosting & Serwery